Regulamin Sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BS SNEAKERS OUTLET
- § 1. Wstęp
- Sklep internetowy BS sneakers outlet dostępny pod adresem:https://butysportowe.pl prowadzony jest przez Marketing Investment Group spółka S.A. z siedzibą w Krakowie(31-871),os.Dywizjonu 303 Paw. 1, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział GospodarczyKrajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000521685, o kapitale zakładowym w wysokości 41.000.000,00PLN w całościopłaconym, NIP: 675-11-87-580, REGON: 351469736.
- Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pisemnie pod adresemkorespondencyjnym: Sklep internetowy BS sneakers outlet, ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864Kraków, telefonicznie za pośrednictwem infolinii: 12 681-84-55 (opłata jak za zwykłe połączenietelefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient), lub zapośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@butysportowe.pl.
- Udostępniony przez Sprzedawcę formularz kontaktowy nie stanowi innego środkakomunikacji online w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 3a) Ustawy o prawach konsumenta z uwagi na brakmożliwości zachowania korespondencji pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w sposób wymagany dla uznaniatego narzędzia za trwały nośnik.
- § 2. Definicje
- Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, którejprzepisy szczególne przyznają zdolność prawną dokonująca zakupów w Sklepie;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupów w Sklepie niezwiązanych bezpośrednio zjej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupów w Sklepie niezwiązanych bezpośrednio z jejdziałalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego oraz Klient będącyosobą fizyczną dokonujący w sklepie zakupów związanych bezpośrednio ze swoją działalnościągospodarczą, lecz nie posiadających dla Klienta charakteru zawodowego wynikającego w szczególności zprzedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisówo Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.);
- Konto Klienta – konto Klienta, który został poprawnie zarejestrowany w Sklepie. Klient loguje się doswojego konta za pomocą ustalonego loginu (ciąg znaków identyfikujących Klienta spośród pozostałychklientów) i hasła (ciąg znaków niezbędny do uwierzytelnienia, czyli jednoznacznej identyfikacji iweryfikacji tożsamości Klienta w Sklepie);
- Kurier– profesjonalny operator pocztowy dostarczający na zlecenie Sprzedawcy zakupione w SklepieProdukty;
- Opinia – subiektywna, indywidualna opinia Klienta o Sklepie, w którym dokonał zakupu i/lubzakupionych Produktach;
- Produkt – produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie;
- Regulamin - niniejszy Regulamin Sklepu internetowego BS sneakers outlet;
- Serwis - serwis administrowany przez spółkę TrustMate S.A. z siedzibą we Wrocławiu,przyul.Bartoszowickiej 3, 51-641 Wrocław, KRS: 0000737597, NIP: 897-18-54-393, REGON: 3699807510,który umożliwia wystawianie Opinii
- Sklep - platforma e-commerce BS sneakers outlet za pomocą której Sprzedawca, na warunkachokreślonych w Regulaminie, oferuje swoje Produkty do sprzedaży drogą elektroniczną;
- Sprzedawca – podmiot wskazany w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu będący stroną Umowy Sprzedażyzawartej z Klientem w ramach Sklepu, będący jednocześnie administratorem stronyinternetowej Sklepu;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży rzeczy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą aKlientem, zawierana z ramach Sklepu;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827zpóźn.zm.);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.Nr144,poz. 1204 z późn. zm.);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży,określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
- § 3. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin, będący jednocześnie regulaminem w rozumieniu Ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną, określa zasady korzystania ze Sklepu.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie zapośrednictwem strony internetowej Sklepu pod adresem:https://butysportowe.pl/regulaminy oraz mogą pobrać Regulamin w formie pliku .PDF i sporządzić jego wydruk.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji Konta Klienta w ramach Sklepu;
- warunki i zasady składania Zamówień drogą elektroniczną wramachSklepu;
- zasady zawierania Umów Sprzedaży Produktów z wykorzystaniem usługświadczonych w ramach Sklepu;
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest akceptacja niniejszego Regulaminu.Rejestracja Konta Klienta oraz złożenie Zamówienia przez Klienta wymaga potwierdzenia akceptacjipostanowień niniejszego Regulaminu za pośrednictwem funkcjonalności tzw. check-box. Brak akceptacjininiejszego Regulaminu uniemożliwi Klientowi złożenie Zamówienia.
- Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad prawnych oraz zostałylegalnie wprowadzone na rynek polski.
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem Sklepu z dostawą naterytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie Umowy Sprzedaży zawierane są w języku polskim.
- Utrwalenie, udostępnienie i potwierdzenie Klientowi istotnych postanowieńUmowy Sprzedaży Produktów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres pocztyelektronicznej lub na innym trwałym nośniku specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
- § 4. Zasady korzystania ze Sklepu
- Klienci mają możliwość korzystania ze Sklepu dokonując rejestracji i tworząc wten sposób Konto Klienta, w którym gromadzone są dane osobowe oraz informacje o Kliencie dotyczącejego Zamówień składanych w Sklepie. Klient ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą zeSprzedawcą dotyczącą Konta Klienta, poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli dotyczącegousunięcia Konta Klienta. W tym celu Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania oraz anulowania zamówienia Produktu wsytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione zastrzeżeniaSprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznielub poprzez pocztę elektroniczną o przyczynach anulowania Zamówienia. W takiej sytuacji Klientowiprzysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanychdanych oraz anulowaniem Zamówienia. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęciekontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
- Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie transakcje, które zostały wykonanez wykorzystaniem loginu oraz hasła, chyba że informacje o loginie lub haśle zostały ujawnione osobietrzeciej nie z winy Klienta. Sprzedawca zobowiązuje się dochować wszelkich starań, aby zabezpieczyćlogin oraz hasło przed ujawnieniem. Klient zobowiązuje się dochować wszelkich starań, abyzabezpieczyć login oraz hasło przed ujawnieniem nieuprawnionym osobom trzecim.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przekazanie przez Klienta swojegologinu lub hasła osobom trzecim. W przypadku wygaśnięcia, zmiany lub usunięcia konta pocztyelektronicznej podanego przez Klienta przy okazji rejestracji Konta Klienta, Klient powinienpoinformować o tym fakcie Sprzedawcę.
- Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w celu realizacjiZamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ichprawdziwościi poprawności.
- § 5. Składanie oraz realizacja Zamówień
- Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży poprzez złożenie przez KlientaZamówienia
- on-line, za pośrednictwem platformy Sklepu;
- telefonicznie, za pośrednictwem Infolinii Sklepu, o której mowa w §1ust.2 niniejszego Regulaminu;
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy dokonać wyboruProduktów podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikatydostępne na stronie Sklepu. Wybór zamawianych produktów jest dokonywany przez Klienta poprzez ichdodanie do koszyka Sklepu.
- Do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwośćmodyfikacji wprowadzonych danych, korygowania błędów oraz zakresu wybranych Produktów.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich wymaganych danych, zostanie wyświetlonepodsumowanie Zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące w szczególności:
- przedmiotu Zamówienia (nazwa Produktu, marka, rozmiar, kolor, ilość);
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztówdostawy oraz kosztów dodatkowych (o ile występują);
- wybranej metody płatności;
- sposobu i adresu dostawy Produktów;
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji i potwierdzeniazapoznania się z Regulaminem Sklepu oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Wysłanie przezKlienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie ztreścią Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail: „Potwierdzeniewpłynięcia zamówienia” zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Wprzypadku niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem Klient jest informowany o staniezamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowaniecałości Zamówienia).
- Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klientawiadomości email: „Zamówienie wysłane”.
- W przypadku wyboru metody płatności polegającej na dokonaniu przedpłaty ceny zazamówione Produkty, Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez klientawiadomości email „Przypominamy o złożonym przez Ciebie zamówieniu.”
- W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży telefonicznie, potwierdzenie zawarciaUmowy Sprzedaży zostanie dostarczone Klientowi na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczeniaZamówienia. Sprzedawca informuje, że dla zachowania najwyższych standardów obsługi Klienta i zewzględów bezpieczeństwa wszystkie rozmowy telefoniczne prowadzone z Infolinią są rejestrowane.
- Realizowane będą tylko prawidłowo złożone Zamówienia. Przez prawidłowo złożoneZamówienie rozumie się wprowadzenie przez Klienta wszystkich danych niezbędnych do zawarcia UmowySprzedaży oraz jej realizacji. Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku:
- podania przez Klienta nieprawidłowych lub nieprawdziwych danychteleadresowych stanowiących miejsce doręczenia przesyłki;
- nieprawidłowego złożenia Zamówienia przez Klienta, uniemożliwiającegojego realizację;
- obiektywnie uzasadnionego uznania przez Sprzedawcę, że w przypadkuZamówienia złożonego przez Klienta występuje próba dokonania oszustwa, przez co należyrozumieć każde działanie Klienta w związku ze złożeniem i realizacją Zamówienia, które jestniezgodne z prawem, a w szczególności takie działania jak: przełamywanie zabezpieczeńSklepu, wykorzystywanie platformy Sklepu niezgodnie z jej przeznaczeniem, użycie cudzegologinu lub hasła lub podszywanie się pod inną osobę.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówień złożonych przezKlientów niezgodnie z § 5 ust. 10 Regulaminu. Sprzedawca będzie czynił starania, aby przedanulowaniem Zamówienia skontaktować się z Klientem celem jego potwierdzenia.
- W przypadku zakupu kilku Produktów w ramach jednego Zamawiania, zamówioneProdukty mogą być przesłane do Klienta w więcej niż jednej przesyłce. W takiej sytuacji Klient nieponosi dodatkowych kosztów dostawy.
- Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży poprzez złożenie przez KlientaZamówienia
- § 6. Ceny
- Wszystkie ceny Produktów zawierają podatek VAT w obowiązującej stawce.
- Promocje organizowane w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danejpromocji nie stanowi inaczej.
- § 7. Dostawa oraz formy płatności
- Dostawa Produktów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.Sprzedawca realizuje dostawy zamówionych Produktów poprzez sposoby określone na stronie Sklepuinternetowego, które wskazane są w szczególności pod adresem:https://butysportowe.pl/formy-i-koszty-dostawy oraz na ścieżce zakupowej.
- Wybór niektórych form dostawy może wiązać się z ograniczeniem dostępnych metodpłatności za zamówienie. Dopuszczalne metody płatności będą każdorazowo wyświetlane Klientowi naścieżce zakupowej, po dokonaniu wyboru formy dostawy. Zasadniczo oferowanymi metodami uiszczeniaceny za zamówione Produkty są:
- przedpłata przed wydaniem Produktów Klientowi – płatności wykonywanesą za pośrednictwem systemów płatności elektronicznych lub innych, wyszczególnionych nastronie Sklepu i akceptowanych przez Sklep elektronicznych metod płatności;
- zapłata ceny w momencie odbioru Produktów przez Klienta.
- W przypadku dokonywania przedpłaty, cenę za zamówienie należy zapłacićniezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
- Koszty dostawy Produktów określa zakładka dostępna na stronie internetowejSklepu: https://butysportowe.pl/cms/dostawa-platnosci.bhtml. Dodatkowo, koszty dostawy sąwskazywanew czasie składania Zamówienia.
- W przypadku wybrania przez Klienta jako metody płatności przedpłatywykonywanej za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych, realizacja Zamówienianastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia otrzymania płatności od operatora systemupłatności elektronicznych.
- Poprzez akceptację Regulaminu Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanieprzez Sprzedawcę faktur i faktur korygujących w formie elektronicznej na adres e-mail podany przezKlienta podczas rejestracji lub podczas składania Zamówienia. Jednocześnie Klient oświadcza, żebędzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym przez siebie adresem e-mail.
- Klient odbierając przesyłkę z zamówieniem od Kuriera, powinien sprawdzić stanprzesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania Sprzedawca zalecasporządzić protokół szkody w obecności Kuriera oraz powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
- § 8. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży
- Konsumentowi zgodnie z art. 27 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta przysługujeprawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.
- Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia wktórym Konsument wszedł w posiadanie Produktów lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzeciainna niż Kurier weszła w posiadanie Produktów.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Konsument możepoinformować Sprzedawcę pod adresem:
Sklep internetowy BS sneakers outlet
Centrum Dystrybucyjne myBox Logistics
ul. Logistyczna 9
26-060 Chęciny
z dopiskiem "sklep BS sneakers outlet – odstąpienie od umowy"
o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia oodstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od UmowySprzedaży, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie zewzoru nie jestobowiązkowe. - Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, wystarczy wysłaćinformację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed upływemterminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży w opisanym wyżej trybie, UmowęSprzedaży uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym kosztydostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumentasposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę),niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zostałpoinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobówpłatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na innerozwiązanie. Konsument może wskazać numer rachunku bankowego na który Sprzedawca zwróci środki. Wkażdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawcamożewstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczeniaSprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak niepóźniej niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeliKonsument odeśle zwracany Produkt przed upływem terminu 14 dni na adres:
Sklep internetowy BS sneakers outlet
Centrum Dystrybucyjne myBox Logistics
ul. Logistyczna 9
26-060 Chęciny
z dopiskiem "sklep BS sneakers outlet – odstąpienie od umowy" - Konsument pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia odUmowy Sprzedaży (koszty wysłania Produktu do Sprzedawcy). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłekodesłanych na koszt odbiorcy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącewynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cechifunkcjonowania Produktu.
- § 9. Reklamacje dotyczące Produktów
- W razie braku zgodności Produktu z zawartą Umową Sprzedaży, Konsumentowiprzysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z UmowąSprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chybaże termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jest dłuższy.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży Konsument może żądać jegonaprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawcamoże dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z UmowąSprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dlaSprzedawcy.
- Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dlaSprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.
- W wypadkach określonych Ustawą, w przypadku gdy Produkt jest niezgodny z UmowąSprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.Dotyczy to sytuacji, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z UmowąSprzedaży z uwagi na niemożliwość wykonania naprawy lub wymiany bądź nadmierne koszty z tymzwiązane,
- Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży wrozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodnościProduktu z Umową Sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniającspecyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył;
- pomimo prób podejmowanych przez Sprzedawcę w celu doprowadzeniaProduktu do zgodności z Umową Sprzedaży, brak ten występuje nadal,
- brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, żeuzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ześrodków ochrony wskazanych w ust. 3;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że niedoprowadzi on Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernychniedogodności dla Konsumenta.
- Konsument nie może żądać odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodnościProduktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny.
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z zawartą Umową Sprzedaży możnazgłaszać poprzez przesłanie reklamowanego Produktu do Sklepu na adres:
Sklep internetowy BS sneakers outlet
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
z dopiskiem: „BS sneakers outlet – reklamacja”
Do reklamowanego Produktu prosimy dołączyć dowód zakupu (np. kopię paragonu lub fakturyVAT)oraz opis zauważonej niezgodności wraz z określeniem żądania Konsumenta. Konsument może skorzystać zwzoru druku reklamacyjnego, który jest do pobrania na stronie internetowej Sklepu w zakładce:https://butysportowe.pl/wymiany-zwroty-reklamacje. - Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni liczącod dnia jej zgłoszenia.
- § 10. Warunki świadczenia przez Sklep usług drogą elektroniczną
- Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez systeminformatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarka Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączonąobsługą ActiveX, JavaScript, cookies, lub
- przeglądarka Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączonąobsługą appletów Javy, JavaScript i cookies, lub
- przeglądarka Google Chrome w wersji 21.0 lub nowszej z włączonąobsługą appletów Javy, JavaScript i cookies
- minimalna rozdzielczość ekranu 1280×720 pikseli.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientów i przekazu danych w związku zeświadczonymiw ramach Sklepu usługami, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjneodpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służącezapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Klient korzystający ze Sklepu jest zobowiązany w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisyprawa;
- korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, wszczególności poprzez użycie odpowiedniego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie wramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam);
- korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów orazdla Sprzedającego;
- korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego naterytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa oraz postanowieniami Regulaminu;
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnegofunkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lubprzerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszaćpisemnie na adres: Marketing Investment Group S.A. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864 Krakówlub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@butysportowe.pl. W reklamacji Klient powinienpodać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowościzwiązanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni odotrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o ich rozstrzygnięciu na adres składającego reklamacjęwskazany w reklamacji.
- Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez systeminformatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagań technicznych:
- § 11. Badanie satysfakcji Klientów
- W Sklepie dostępne są usługi pośrednie w postaci usług „hostingu”, o który mowaw art. 3 lit g) (iii) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19października 2022 r.w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE(DSA). Usługi te są świadczone w celu monitorowania satysfakcji Klientów, podnoszenia jakościświadczonych usług oraz obsługi sprzedażowej, a także w celu umożliwienia użytkownikom Sklepuzapoznania się z opiniami innych o Produktach dostępnych w Sklepie. W ramach świadczenia tych usługSprzedawca za pośrednictwem Serwisu umożliwia Klientom, którzy dokonali zakupu w Sklepie wyrażenieOpinii dotyczącej Sklepu oraz jakości zakupionych Produktów.
- Sprzedawca przekaże Serwisowi dane niezbędne do wyrażenia przez Klienta Opinii(w szczególności adres e-mail, imię Klienta, numer zamówienia oraz informacje o zakupionychProduktach). Klient otrzyma wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie Opinii o Sklepie orazzakupionych Produktach, a w przypadku braku wystawienia Opinii w reakcji na wspomnianą wiadomość -kolejną wiadomość e-mail z przypomnieniem o możliwości wystawienia Opinii. Wystawienie Opinii jestcałkowicie dobrowolne.
- Szczegółowe zasady wystawiania Opinii znajdują się na stronie internetowejSerwisu pod adresem: https://trustmate.io/user-regulations.
- W każdym przypadku, w którym Opinia wyrażona przez Klienta będzie stanowićutwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. Nr24, poz. 83 z późn. zm.), Klient z chwilą wystawienia Opinii udziela Sprzedawcy nieodpłatnej,niewyłącznej licencji na korzystanie z Opinii bez ograniczenia czasowego i terytorialnego,uprawniającą Sprzedawcę do:
- utrwalania i zwielokrotniania Opinii lub jej części - dowolnątechniką, w tym techniką cyfrową,
- wprowadzania Opinii lub jej części do pamięci komputera, siecikomputerowej lub multimedialnej,
- rozpowszechniania Opinii lub jej części przez publiczne wystawienie,wyświetlenie oraz publiczne udostępnienie jej w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niejdostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym w szczególności poprzez umieszczenieOpinii lub jej części w Sklepie Sprzedawcy bądź też w kampaniach marketingowych Sprzedawcylub podmiotów z grupy spółek Sprzedawcy, w tym również prowadzonych w mediachspołecznościowych.
- Klient upoważnia Sprzedawcę do korzystania z Opinii bez oznaczenia go jakotwórcy oraz do wykonywania w jego imieniu autorskich praw osobistych samodzielnie lub za pomocąpodmiotów trzecich.
- Licencja obejmuje prawo do udzielania dalszych licencji przez Sprzedawcę, atakże do opracowania, dostosowania, przerabiania i tłumaczenia Opinii samodzielnie lub za pomocąpodmiotów trzecich, przy czym Sprzedawca będzie korzystać z tego prawa w zakresie nienaruszającymprzekazu Opinii tj. niewpływającym na sens, znaczenie czy wydźwięk Opinii.
- Licencja obejmuje prawo do rozporządzania i korzystania z opracowań, o którychmowa powyżej, w zakresie analogicznym do zakresu licencji na korzystanie z Opinii.
- Jednocześnie Klient, udzielając licencji, zapewnia że jest uprawniony dokorzystania z autorskich praw majątkowych do Opinii w zakresie co najmniej umożliwiającym udzielenielicencji na korzystanie z Opinii zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Klient, udzielając licencji oświadcza, że Opinia nie narusza praw autorskichosób trzecich oraz prawa do wykorzystania wizerunku osób trzecich i danych osobowych osób trzecich.
- Klientowi nie przysługuje prawo do wynagrodzenia z tytułu udzielenia licencjina korzystanie z Opinii.
- Opinia Klienta nie może zawierać treści niezgodnych z prawem, z zasadamiwspółżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz z powszechnie przyjętymi zasadami postępowania, wszczególności nie powinna zawierać:
- treści o charakterze wulgarnym, nieobyczajnym, treścipornograficznych, obraźliwych,
- treści o charakterze rasistowskim, treści ksenofobicznych,
- treści reklamowych bądź promocyjnych zarówno Klientów jak i podmiotówtrzecich,
- danych osobowych oraz wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawemzezwolenia takich osób, a także treści naruszających dobra osobiste osób trzecich,
- informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub innych treści ocharakterze poufnym, co do których ujawnienia Klient nie jest uprawniony,
- treści naruszających autorskie prawa majątkowe i osobiste osóbtrzecich, prawa własności przemysłowej,
- treści do których odpowiednie prawa przysługują osobom trzecim, jeżeliKlient nie jest upoważniony do korzystania z tych treści w sposób umożliwiający muudzielenie Sprzedawcy licencji w zakresie przewidzianym niniejszym Regulaminem.
- Zabronione jest wystawianie Opinii z wykorzystaniem narzędzi zapewniającychautomatyzację wystawiania Opinii, przełamywanie jakichkolwiek zabezpieczeń Sklepu lub podejmowaniejakichkolwiek innych zachowań, które mogłyby prowadzić do publikacji Opinii niepochodzących odKlientów.
- Sprzedawca nie wykorzystuje zautomatyzowanej identyfikacji Opiniizawierających nielegalne treści oraz Opinii niezgodnych z postanowieniami niniejszego Regulaminu.Opinie zawierające nielegalne treści zidentyfikowane zostać mogą przez Sprzedawcę lub w drodzezgłoszenia przez użytkownika Sklepu.
- Użytkownik Sklepu może zgłosić Opinię, która zawiera nielegalne treści naadres mailowy wskazany w ustępie 23 poniżej. Niezwłocznie po pozyskaniu i weryfikacji informacji onielegalnej treści w Sklepie, Sprzedawca może:
- ograniczyć w zakresie widoczności określone informacje, uniemożliwić donich dostęp lub depozycjonować takie treści
- zawiesić lub zakończyć świadczenie usług w całości lub część
- zawiesić lub zamknąć Konto Klienta
- W przypadku podjęcia przez Sprzedawcę działań, o których mowa w ust. 14powyżej, Sprzedawca przekaże decyzję o podjętych działaniach wraz z uzasadnieniem na adres emailzgłaszającego oraz zainteresowanego odbiorcy usługi. Zgłaszającemu oraz zainteresowanemu odbiorcyusługi w terminie 6 miesięcy od dnia otrzymania decyzji przysługuje skarga na tę decyzje. Skargęnależy przesłać na adres mailowy wskazany w ust. 23 poniżej. Skarga zostanie rozpatrzona przezSprzedawcę bez zbędnej zwłoki, a po jej rozpatrzeniu Sprzedawca udzieli skarżącemu informacji wsprawach, których dotyczyła skarga.
- Sprzedawca nie jest dostawcą Opinii ani administratorem Serwisuumożliwiającego wystawienie Opinii. Poprzez zamieszczenie Opinii Klient dokonuje dobrowolnegorozpowszechnienia Opinii. Tym samym w przypadku, gdy Opinia narusza jakiekolwiek prawa osób trzecichKlient ponosi pełną odpowiedzialność za ich naruszenie.
- Wskazana procedura zbierania Opinii o Produktach ma na celu zapewnienieużytkownikom Sklepu dostępu do Opinii wyrażonych wyłącznie przez Klientów, którzy kupili opiniowanyProdukt. Email z prośbą o Opinię przesyłany jest wyłącznie Klientom, którzy dokonali zakupu wSklepie internetowym, na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
- Wiadomości z prośbą o wystawienie Opinii o zakupie dokonanym w Sklepiewysyłane są w terminach ustalanych na podstawie średnich czasów dostawy. W celu zagwarantowaniaKlientom możliwości zapoznania się z zakupionym Produktem przed wystawieniem Opinii, terminy te mogąulec zmianie.
- Sprzedawca zamieszcza w Sklepie wszystkie Opinie zebrane od Klientów (zarównopozytywne jak i negatywne), przy czym Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia w całości lubczęści Opinii, która narusza obowiązujące prawo, normy społeczne lub obyczajowe, a takżepostanowienia niniejszego Regulaminu.
- Opinie nie są sponsorowane i nie mają wpływu na stosunki umowne Klienta zeSprzedawcą.
- Sprzedawca może przyznać Klientom określony bonus za wystawienie Opinii np. wpostaci kodu rabatowego na kolejne zakupy. Warunki przyznawania bonusów mogą być regulowaneodrębnymi regulaminami oraz mogą być ograniczone czasowo. Bonus będzie przyznawany za wystawieniekażdej Opinii, niezależnie od jej Treści.
- Sprzedawca zamieszcza w Sklepie wszystkie zebrane Opinie, przy czym Opinie tesą wyświetlane użytkownikom w sposób chronologiczny (od najnowszej). Opinie o Produktach wyświetlaneużytkownikom mogą również obejmować tłumaczenia Opinii wystawionych przez Klientów, którzy zakupilitaki sam Produkt w sklepach internetowych lub aplikacjach JD prowadzonych w innych krajach niżRzeczpospolita Polska przez podmioty z grupy spółek Sprzedawcy.
- Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmianydyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Sprzedawca wyznaczył punkt kontaktowy służący dobezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą ds. UsługCyfrowych oraz użytkownikami Sklepu w sprawach objętych ww. aktem. Punkt kontaktowy jest dostępnypod adresem contactpoint@miggroup.com
- § 12. Postanowienia szczególne dotyczące umów zawieranych z podmiotami niebędącymikonsumentami
- Niniejszy paragraf Regulaminu zawiera postanowienia szczególne mającezastosowanie wyłącznie do Umowy Sprzedaży, której stroną jest Klient nie będący Konsumentem.
- W przypadku Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem,Sprzedawcy przysługuje jednostronne prawo do odstąpienia od tej Umowy Sprzedaży ze skutkiemnatychmiastowym, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. W zakresiedozwolonym prawem, wyłączone zostają wszelkie roszczenia Klienta niebędącego Konsumentem w stosunkudo Sprzedawcy z tytułu odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Do Umów Sprzedaży wskazanych w ust. 1 powyżej nie mają zastosowania przepisyUstawy o prawach konsumenta. Ponadto, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, wobec Klientaniebędącego Konsumentem wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy za Produkt z tytułu rękojmi.
- Postanowienia Regulaminu dotyczące Klientów niebędących Konsumentami mogązostać zmienione w każdym czasie, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Ewentualne spory związane z Umową Sprzedaży oraz wynikającymi z niejstosunkami prawnymi pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostaną poddanerozpoznaniu przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
- § 13. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert,promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, wtym w szczególności warunków Umów Sprzedaży zawartych przed dokonaniem zmiany.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisypowszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego, Ustawy oprawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klientabędącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Wprzypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego Regulaminu, a bezwzględnieobowiązującymi przepisami prawa przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają teprzepisy.
- Sprzedawca z ważnych powodów zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszegoRegulaminu. Do ważnych powodów uzasadniających zmianę Regulaminu zalicza się w szczególności zmianęprzepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmiany organizacyjne po stronie Sprzedawcy, rozszerzenieusług świadczonych przez Sprzedawcę, brak dalszej możliwości świadczenia usług przez Sprzedawcę naobecnych warunkach. Sprzedawca poinformuje Klientów o nowej treści Regulaminu drogą elektroniczną(na wskazane w Koncie Klienta lub przy składaniu Zamówień adresy poczty elektronicznej), co najmniejna 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W przypadku braku akceptacji treści nowegoRegulaminu Klient ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą ze Sprzedawcą dotyczącą KontaKlienta, poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli dotyczącego usunięcia Konta Klienta.Zamówienia złożone przez Klienta przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu będą realizowane napostawie dotychczasowego Regulaminu zaakceptowanego przez Klienta w dniu złożenia Zamówienia.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.03.2025 r.
- Regulamin sklepu BS sneakers outlet (obowiązujący od 20.03.2025) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu BS sneakers outlet (obowiązujący od 17.02.2025) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu BS sneakers outlet (obowiązujący od 10.10.2024) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu BS sneakers outlet (obowiązujący do 09.10.2024) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu BS sneakers outlet (obowiązujący do 18.09.2024) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu (obowiązujący od 02.07.2024) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu (obowiązujący od 01.01.2023) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu (obowiązujący od 21.12.2022) w pliku PDF >>
- Regulaminsklepu(obowiązujący od 19.07.2021) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu (obowiązujący od 01.01.2021) w pliku PDF >>
- Regulamin sklepu (obowiązujący od 25.01.2020 do 31.12.2020) w pliku PDF >>
- Regulaminsklepu(obowiązującydo 24.01.2020) w pliku PDF >>