FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Jak dokonać zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym?
Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz zwrócić do 14 dni od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania.
W jaki sposób? Produkt prześlij na adres:
Sklep internetowy BS sneakers outlet
Centrum Dystrybucyjne myBox Logistics
Ul. Logistyczna 9
26-060 Chęciny
Z dopiskiem „BS sneakers outlet – zwrot”
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz fakturę, które otrzymałeś mailowo. - W jakim czasie realizowany jest zwrot płatności, jeśli go odesłałem?
Czas realizacji zwrotu wysyłki wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym paczka dotrze do magazynu. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty przebiegały szybko i sprawnie.
Prosimy o sprawdzanie poczty mailowej – w chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z fakturą korygującą oraz kolejne wiadomości o etapach realizacji zwrotu. - Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Większość zamówień dostarczanych jest w ciągu 1-6 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 7 dni roboczych.
- W jaki sposób dostarczane są przesyłki?
Zapewniamy szybką i bezpieczną dostawę. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i DHL.
- Jak mam sprawdzić szczegółowe wymiary produktu? Gdzie znajdę podane rzeczywiste długości wkładek wewnętrznych dla danego modelu obuwia?
Większość prezentowanych na naszej stronie produktów posiada wymiarowanie umieszczone bezpośrednio na karcie produktu. Najeżdżając kursorem myszki na dany rozmiar, pojawia się informacja o długości wkładki (miara podana jest w centymetrach). Wymiarowanie podane jest według danych dostarczonych przez producenta.
Dodatkowo na stronie, pod poniższym linkiem: https://butysportowe.pl/tabela-rozmiarow dostępna jest tabela rozmiarów. Znajdują się tam szczegółowe miary dla większości marek, dostępnych w naszym sklepie online.
W przypadku wybrania nieodpowiedniego rozmiaru możesz w ciągu 14 dni, od daty otrzymania towaru, dokonać zwrotu drogą wysyłkową. - Jak sprawdzić dostępność innych rozmiarów, niż te publikowane na stronie?
Jeżeli produkt nie publikuje się na naszej stronie to znaczy, że nie jest dostępny w naszych magazynach.
Oferta widoczna na stronie ButySportowe.pl jest zgodna ze stanem faktycznym magazynów. Natomiast niewykluczone, że asortyment powiększy się wraz z kolejnymi dostawami, które mają miejsce niemal każdego dnia – dlatego zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony internetowej. - Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Aktualnie zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski.
- Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?
Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient. Wystarczy, że podczas dokonywania zakupu, jako alternatywną opcję do logowania, zaznaczysz wariant „zakupy bez rejestracji”.
- Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?
Zachęcamy do skorzystania z opcji „Przypomnij hasło”.Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany za pomocą wiadomości e-mail od razu, jednak czasem może to potrwać nawet do 2 godzin. Jeśli go nie otrzymasz, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 55), mailowo (kontakt@butysportowe.pl) lub za pośrednictwem chatu.
- Chcę aktywować konto klienta założone na stronie ButySportowe.pl, ale link aktywacyjny, który otrzymałem nie działa. Co teraz?
Aby aktywować konto klienta skontaktuj się z nami telefonicznie (12 681 84 55), mailowo (kontakt@butysportowe.pl) lub za pośrednictwem chatu.Zostanie wtedy wygenerowany nowy link aktywacyjny, który wyślemy do Ciebie na podany adres mailowy.
- Jak mogę usunąć moje dane osobowe?
W celu usunięcia danych osobowych prześlij nam wiadomość mailową z informacją, jakie dane chcesz usunąć na adres: kontakt@butysportowe.pl .
- Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?
Jeśli nie dotarłeś do ostatniego kroku składania zamówienia, którym jest jego potwierdzenie, to oznacza to, że Twoja płatność nie powiodła się (środki nie zostały pobrane z Twojego konta), albo z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokończyć zakupów. Co w takiej sytuacji?
Możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 55), mailowo (kontakt@butysportowe.pl) lub za pośrednictwem chatu w celu otrzymania nowego linku do płatności za zamówienie lub poczekać, aż link do płatności zostanie automatycznie wysłany mailowo. Możesz również złożyć nowe zamówienie i wtedy dokonać płatności.
Zamówienie nieopłacone bezpośrednio po jego złożeniu nie rezerwuje produktu.Zamówienie nieopłacone nie zostanie zrealizowane. - Opłaciłem zamówienie online. Środki zostały pobrane, ale zamówienie widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?
Na adres kontakt@butysportowe.pl wyślij e-mail z załączonym potwierdzeniem płatności wraz z numerem zamówienia i skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (12 681 84 55) z informacją, że taka wiadomość została wysłana. Przesłane przez Ciebie potwierdzenie zostanie przekazane do działu Finansowego w celu weryfikacji. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację. Może to potrwać od kilku godzin do dwóch dni roboczych.
- Kiedy i w jaki sposób mogę anulować zamówienie?
W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 55), mailowo (kontakt@butysportowe.pl) lub wiadomość za pośrednictwem chatu. Anulowanie zamówienia nie zawsze jest możliwe. Uzależnione jest to od etapu, na którym aktualnie jest realizowane jest Twoje zamówienie.
- Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce. Dlaczego?
Dowodu zakupu nie wysyłamy w paczce. Wszystkie dokumenty (faktura, formularz zwrotu) są przesyłane drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres mailowy. Prosimy o uważne sprawdzenie zakładek Spam, Oferty lub innych folderów na poczcie e-mailowej, często właśnie tam trafiają nasze wiadomości.
W przypadku braku wiadomości z dokumentami, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 55), wyślij wiadomość na adres kontakt@butysportowe.pl lub napisz wiadomość za pośrednictwem chatu. - Dostałem towar inny, niż zamówiłem. Co teraz?
Niestety pomyłki czasami się zdarzają. W tej sytuacji, jeżeli dostałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 55), mailowo (kontakt@butysportowe.pl) lub za pośrednictwem chatu.
Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany, jeżeli będzie niedostępny – otrzymasz zwrot środków. - W jakim czasie mogę zareklamować produkt?
Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym ButySportowe.pl możesz reklamować w ciągu 2 lat od jego zakupu i jednocześnie nie później, niż rok od zauważenia wady.
- Jak złożyć reklamację produktu, w którym wystąpiła wada?
Reklamację należy złożyć drogą wysyłkową. W jaki sposób?
Wypełnij formularz reklamacyjny, dostępny na stronie sklepu internetowego pod linkiem https://butysportowe.pl/zwroty-reklamacje. Załącz go do reklamowanego towaru i dowodu zakupu (faktury sprzedaży). Bezpiecznie zapakuj przesyłkę, a następnie wyślij na poniższy adres:
Sklep internetowy bs sneakers outlet
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem „ bs sneakers outlet - reklamacja"
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania przez Magazyn. Koszty odesłania towaru pokrywa Klient. Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki.