Szukaj
Menu

UWAGA! Jeśli złożyłeś zamówienie przed 7 sierpnia 2024 r. przejdź tutaj: https://butysportowe.pl/wymiany-zwroty-reklamacje


ZWROT PRODUKTÓW I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Krótka instrukcja zwrotu drogą wysyłkową:

  1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać wzór formularza (ściągnij dokument w PDF).
  2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) odeślij na podany poniżej adres. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt odesłania towaru).
  3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
  4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Zwroty w punktach DPD Pickup

  1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z fakturą elektroniczną lub pobrać wzór formularza (ściągnij dokument w PDF).
  2. Skompletuj swoją przesyłkę
    Pamiętaj, że produkty które zwracasz, muszą być w stanie niezmienionym, bez śladu użytkowania lub zniszczenia. Nie zapomnij też o metkach! Pamiętaj o środowisku! Jeśli możesz – użyj ponownie opakowana, w którym otrzymałeś swoje zamówienie.
  3. Nadaj swój zwrot.
    Przejdź na stronę, gdzie możliwe będzie nadanie Twojego zwrotu z 40% rabatem z DPD. Wybierz opcję „Doręczenie do odbiorcy”. Odeślij na podany poniżej adres.
  4. Podaj kod zniżkowy.
    W następnym kroku, gdy zostanie obliczona cena paczki, wpisz kod zniżkowy BSDPD40. Cena zostanie ona obniżona aż o 40%!

Pamiętaj:
Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Pamiętaj: koszty odesłania zwracanego towaru pokrywa klient.

Adres do wysyłki produktów:
Sklep internetowy bs sneakers outlet
Centrum Dystrybucyjne myBox Logistics
Ul. Logistyczna 9
26-060 Chęciny
z dopiskiem: „sklep bs sneakers outlet – zwrot”
Możesz skorzystać również z adresu wskazanego w § 8 ust. 8 Regulaminu

Pobierz dokument zwrotu (PDF)


REKLAMACJE

Na wszystkie produkty zakupione przez Ciebie w sklepie butysportowe.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z zawartą umową sprzedaży w zakresie określonym w Ustawie o prawach konsumenta.

Odpowiedzialność sprzedawcy dotyczy niezgodności produktu z umową sprzedaży istniejącą w chwili dostarczenia produktu i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Instrukcja składania reklamacji towaru drogą wysyłkową:

  1. Możesz wypełnić formularz reklamacyjny (ściągnij dokument w PDF).
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres
  3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy oraz naprawa towaru. W zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta klientowi przysługiwać może również żądanie obniżenia ceny towaru oraz odstąpienie od umowy.

Pamiętaj:

  1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ustawie o prawach konsumenta oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
Adres do wysyłki produktów:
Sklep internetowy bs sneakers outlet
os. Dywizjonu 303 paw.1
31-871 Kraków
Z dopiskiem „ bs sneakers outlet - reklamacja"
Możesz skorzystać również z adresu wskazanego w § 9 ust. 8 Regulaminu

Pobierz dokument reklamacji (PDF)


Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.
Powrót do sklepu

NASZ SKLEP INTERNETOWY WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES.

Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania ze sklepu internetowego, strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies. Chcesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies? Możesz to zrobić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Ok, akceptuję
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});;$('#tooltip-omnibus + .tooltip-information .tooltip-text').html('Najniższa cena z 30 dni przed obniżką')[/script]